STORITVE
ZASTOPNIŠVO - POSREDNIŠTVO - MARKETING - TRGOVINA
V našem podjetju se vedno bolj zavedamo pomena usmerjenosti v porabnikove potrebe in njihova pričakovanja. Eden od ključnih izivov našega podjetja je učinkovito upravljanje s kakovostjo, kar predstavlja enega od pogojev za zadovoljstvo naših porabnikov. Ob tem nismo spregledali dejstva, da moramo skrbeti za dobre notranje odnose in delovne pogoje, ki bodo zadovoljevali vse ljudi, tako znotraj kot zunaj našega podjetja. Celovito obvladovanje kakovosti je namreč proces, ki pomeni prvič, vsakič in brez napake, in se kontinuirano razvija v vseh smereh skozi celoten poslovni proces, saj se porabnikove potrebe, pričakovanja in želje skladno z napredkom tudi spreminjajo.
V okviru naših storitvenih dejavnostih bomo zato še bolj skrbeli za dodano vrednost in dali poudarek na "nekaj več", da bi se ločili od konkurence. Če pa vam vseeno ne bomo mogli ponuditi nekaj več in kar si sami želite, ste lahko sigurni, da vam bomo podarili naš nasmeh, hvaležnost, pozornost ali kakšen nasvet. Naš primarni cilj je imeti zveste in zadovoljne stranke zato se bomo potrudili, da bi vas ta "nekaj več" vedno znova razveselil.
...............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................